Har du frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Här på vår våra kontakt- och hjälpsidor hittar du kontaktuppgifter till kundtjänst, våra lager och säljkontor. Det går även bra att kontakta oss via formuläret här på sidan. Du kan också se svar på de vanligaste frågorna som vi får.
Vi rekommenderar
Kontakt
Kontaktuppgifter till säljkontor
Här hittar du telefonnummer, besöksadress och postadress för våra säljkontor eller lager.
Saknas något i din beställning eller har din leverans inte kommit än? Är det något annat som har blivit fel? Välkommen att kontakta Martin & Serveras kundtjänst. Vi finns över hela landet och hjälper dig med reklamation och felanmälningar.
Rädda mat är till för dig som är kund hos Martin & Servera, men som inte handlar via vår e-handel. Vill du bli kund hos oss? Läs mer på martinservera.se.
Kan jag som privatperson handla på Rädda mat?
Nej, inte i dagsläget.
Hur arbetar ni med hållbarhet?
Hållbarhet är en av hörnstenarna i Martin & Servera-gruppens strategi. Vi vill vara en god kraft, så för oss är långsiktighet och hållbarhet självklart. Genom att systematiskt arbeta med miljö- och sociala frågor med tydliga mål, aktiviteter och uppföljning kan du enkelt följa vårt hållbarhetsarbete.
Utöver de höga mål vi ställer på oss själva, så vill vi också att våra leverantörer tar ansvar för produktionen i sina led. Därför använder vi oss av en uppförandekod.
Du har artiklar i kundvagnen. Byte av datum innebär att hela ordern får ett nytt leveransdatum.
Det kan även innebära att de artiklar du har i kundvagn får ett nytt pris pga eventuella kampanjer.
Din kundvagn är redan godkänd. För att se order gå till Mina beställningar under Mina sidor.
Det finns artiklar i din kundvagn, vill du gå till den?
Tiden för sista beställning har passerats. Artiklarna i din kundvagn kommer automatiskt att flyttas till närmsta tillgängliga leveransdatum. Om du väljer att avbryta kommer kundvagnen att tömmas.